Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: PPOR

ITIL® 3 Planning, Protection & Optimization + exam and retake

Planning, Protection and Optimization (PPO) je jedním z modulů služeb ITIL® Service Capability.

Zaměřuje se na praktické uplatňování postupů PPO, k zajištění kapacity, dostupnosti, kontinuity služeb IT, zabezpečení informací a řízení poptávky.

Modul poskytuje porozumění procesů ITIL Service Design a zajišťuje, že nové a aktualizované služby, systémy a nástroje pro správu služeb, architekturu technologií, procesy a měřící systémy, metody a metriky budou navržené tak, aby vyhovovaly potřebám uživatelů.

Obsahem tohoto školení je vysvětlení terminologie, procesů, struktury, úloh, funkcí a činností souvisejících s fázemi Service Strategy a Service Design životního cyklu řízení služby IT na základě verze 3 infrastrukturní knihovny ITIL. Školení je součástí linie Capability Stream nabízející účastníkům získání vyvážených znalostí nejlepších, každodenně používaných postupů ITIL. Hlavním zaměřením školení jsou procesní činnosti, provádění a užívání v průběhu životního cyklu služby.

Certifikaci PPO lze provést pouze po akreditovaném školení.

Uvedená cena obsahuje poplatek za certifikační zkoušku.

Cílová skupina

Kvalifikace PPO by byla vhodná pro IT profesionály, jako jsou Capacity Managers, Availability Managers, Change Managers, Security Administrators, Applications Support, IT Operations Managers, Network Control and Operation, Network Support, Business Continuity Managers, Security Managers, Service Portfolio Managers, Supplier Relationship Managers.

  • IT profesionálové, kteří vyžadují hluboké pochopení procesů plánování, ochrany a optimalizace a jak mohou být použity ke zvýšení kvality podpory IT služeb v organizaci
  • IT profesionálové spolupracující s organizací, která přijala a přizpůsobila ITIL®, kteří musí být informováni a následně přispívat k probíhajícímu programu zlepšování služeb
  • Provozní pracovníci podílející se na činnostech následujících procesů: kapacita, dostupnost, kontinuita IT služeb, informační bezpečnost, poptávka a řízení rizik, kteří chtějí zlepšit své schopnosti
  • Jednotlivci, kteří se chtějí stát ITIL Expertem v ITSM, pro které je tato kvalifikace jedním z nezbytných modulů

PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané na základě povolení společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah školení

Upon successful completion of this course participants will understand:

  • The importance of the concept of Service Management as a Practice
  • The activities, methods and functions used in each ITIL® Planning, Protection & Optimization process as well as the process roles and responsibilities
  • Capacity and Availability Management as a capability to realize successful service design
  • IT Service Continuity Management as a capability to support overall Business Continuity Management
  • Information Security Management as part of the overall Corporate Governance framework
  • Technology and Implementation Considerations, as well as the Challenges, Critical Success Factors and Risks surrounding ITIL® Planning, Protection & Optimization Participants will also gain the knowledge necessary to prepare for the “ITIL® Planning, Protection & Optimization” examination from PeopleCert. This certificate is worth 4 credits in the ITIL Version 3 Qualification Scheme.
  • Formal examination: this is a closed book complex graded multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes. Students must get 70% correct in order to pass.
  • Follow-up training

    Itil scheme

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate + Retake

The following certifications are not included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

  • Hold one or more of the following certificates: ITIL® V3 Foundation in ITSM or ITIL® V2 Foundation plus V3 Foundation Bridge Certificate
  • Demonstrate 2 to 4 years of professional experience in the ITSM market place (highly desirable)
  • It is assumed that participants will have read, in particular, the Service Design publication
  • Candidates should be aware that at least 12 hours of personal study are required

Cena školení

39.900,- Kč bez DPH
48.279,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
11. října 2021 - Praha Čeština 5 dní Registrovat
11. října 2021 - Bratislava Slovenština 5 dní Registrovat
11. října 2021 - Praha Angličtina 5 dní Registrovat
11. října 2021 - Bratislava Angličtina 5 dní Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
11. října 2021 Čeština 5 dní Registrovat
11. října 2021 Angličtina 5 dní Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás