Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: OSA

ITIL® 3 Operational Support and Analysis

Operational Support and Analysis (OSA) je jedním z modulů služeb ITIL® Service Capability. Toto školení je zaměřeno na zásady provozu služeb a řízení událostí, řízení problémů, řízení přístupu a plnění požadavků. Vedle hlavního procesu se školení podrobně zabývá osmi vedlejšími podpůrnými procesy, jejich interakcí a zajištěním jejich účinnosti. Školení se zabývá také organizací provozu služeb, úlohami, odpovědností, technologiemi a jejich významem.

Jednotlivci a organizace získají návod, jak řídit každodenní provoz IT služeb a lépe porozumět tomu, jak implementovat procesy ITIL, které jim umožní poskytovat a podporovat služby zákazníkům.

OSA rovněž pokrývá aspekty týkající se lidí, vztahů, postupů a technologií, aby zajistily, že poskytované IT služby jsou vysoce kvalitní a nákladově efektivní a splňují potřeby společnosti.

Certifikaci OSA lze provést pouze po akreditovaném školení.

Uvedená cena neobsahuje poplatek za certifikační zkoušku.

Při úspěšném absolvování tohoto školení má účastník nárok na zisk 34 bodů PDU pro ziskání či udržení certifikace podle PMI® stupně PMP®.

PRINCE2® and ITIL® are registered trade marks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Obsah školení

Upon successful completion of this course participants will understand:

  • The importance of the concept of Service Management as a Practice.
  • The activities, methods and functions used in each of the ITIL Operational Support and Analysis processes.
  • How to use the ITIL Operational Support and Analysis processes, activities and functions to achieve operational excellence.
  • How the ITIL Operational Support and Analysis processes interact with other Lifecycle processes.
  • How to measure the ITIL Operational Support and Analysis processes and functions.
  • The involvement of Information Management in the ITIL Operational Support and Analysis processes.
  • The technology and implementation considerations, as well as the challenges, critical success factors and risks surrounding ITIL Operational Support and Analysis. Participants will also gain the knowledge necessary to prepare for the “ITIL Certificate in Operational Support and Analysis” examination from PeopleCert. This certificate is worth 4 credits in the ITIL Version 3 Qualification Scheme.
  • Formal examination: this is a closed book complex graded multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes. Students must get 70% correct in order to pass.

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate

The following certifications are not included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

Demonstrate between 2 and 4 years of professional experience in the ITSM market place. Hold one or more of the following certificates:

  • ITIL Foundation in IT Service Management for more than one year (ITIL Version 3 Foundation Certificate, or ITIL Version 2 Foundation Certificate plus the ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)
  • ITIL Service Desk, Incident and Problem Management Practitioner
  • ITIL Incident Management Practitioner
  • ITIL Problem Management Practitioner

It is assumed that participants will have read the following ITIL Service Management Practices core lifecycle publications:

  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Transition
  • Service Operation
  • Continual Service Improvement
  • Examination candidates should be aware that at least 12 hours of personal study are required.

Cena školení

34.340,- Kč bez DPH
41.551,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
16. září 2019 - Bratislava Slovenština 5 dní Registrovat
16. září 2019 - Bratislava Angličtina 5 dní Registrovat
23. září 2019 - Praha Čeština 5 dní Registrovat
23. září 2019 - Praha Angličtina 5 dní Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
Virtuální kurz Angličtina 5 dní Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás