Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Kód školení: MALC

ITIL® 3 Managing Across The Lifecycle + exam

Managing Across the Lifecycle je posledním ze školicích modulů Service Lifecycle/Service. Vede k získání odborného certifikátu ITIL Expert in IT Service Management. Účelem tohoto školicího modulu a s ním spojené zkoušky je předat, přezkoušet a potvrdit znalosti celého obsahu publikací popisujících ITIL® 3, a to se zaměřením na cíle, účel, procesy, funkce a činnosti v oblasti obchodní, řídící a kontrolní a na rozhraní a interakce mezi procesy, jimiž se zabývá pět základních publikací věnovaných verzi 3. Cílem je pomoci odborníkům aplikovat a integrovat své znalosti ITIL v reálném prostředí a na svém vlastním pracovišti.

Zatímco kandidáti mohou získat 17 kreditů prostřednictvím různých vzdělávacích cest využívajících jakoukoli kombinaci Foundation a Intermediate kurzů, bylo zjištěno, že kandidáti, kteří chtějí pokračovat v modulu Managing Across the Lifecycle (MALC), těží z využívání modulů Continual Service Improvement a Service Strategy z certifikační schémy ITIL Intermediate jako součásti své vzdělávací cesty.

Jakmile úspěšně dokončíte certifikaci MALC, společnost PeopleCert Vám vydá certifikát ITIL Expert.

ITIL Expert vyžaduje získání 22 kreditů prostřednictvím prvních dvou úrovní programu, včetně MALC. Úroveň ITIL Expert je zaměřena na ty jednotlivce, kteří mají zájem demonstrovat vyšší úroveň znalostí ITIL prostřednictvím jejich certifikace ITIL.

Kandidáti, kteří dosáhnou úrovně ITIL Expert, budou rovněž splňovat předpoklady pro vstupní úroveň ITIL Master Level, což je nejvyšší úroveň certifikace v rámci schématu ITIL.

Uvedená cena obsahuje poplatek za certifikační zkoušku.

Cílová skupina

Kvalifikace připravuje kandidáty na práci v zavedených rolích správy služeb, jakož i na implementaci a zlepšování postupů správy služeb. Cílová skupina pro kvalifikaci MALC zahrnuje, ale není omezena na:

  • Chief information officers
  • Senior IT managers
  • IT managers
  • Supervisors
  • IT professionals
  • IT operations practitioners
  • IT development practitioners
  • Jednotlivci, kteří požadují pochopení životního cyklu služeb ITIL na úrovni podniku a řízení a jak může být implementováno, aby se zvýšila kvalita poskytování služeb IT v organizaci
  • Jednotlivci, kteří usilují o osvědčení ITIL Expert v oblasti IT Service Management, pro které je tato kvalifikace konečným povinným modulem
  • Jednotlivci usilující o pokrok směrem k ITIL Master v oblasti IT Service Management, pro který je předpokladem ITIL Expert certifikace v IT Service Management

PRINCE2® a ITIL® jsou registrované ochranné známky společnosti AXELOS Limited, používané na základě povolení společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Obsah školení

Candidates can expect to gain competencies in the following upon successful completion of the education and examination components related to this certification:

  • Understanding IT Service Management Business and Managerial Issues
  • Managing the Planning and Implementation of IT Service Management
  • Management of Strategic Change
  • Risk Management as a practice
  • Understanding Organizational Challenges
  • Service Assessment methods and purpose
  • Understand and be able to use Complementary Industry Guidance
  • Formal examination: this is a closed book scenario based multiple-choice examination with 8 questions to be answered in 90 minutes. Each question will have 4 possible answers worth from 0 to 5 points. Students must get 28 points out of a possible 40 or 70% correct in order to pass.

Follow-up training

Itil scheme

Available certifications

When you complete this training, you can register for the following certification/s.

See more info ITIL® 3 Intermediate Certificate

The following certifications are included in the price of training session.

Předpokládané znalosti

  • Hold one or more of the following certificates: ITIL® 3 Foundation in ITSM or ITIL® 2 Foundation plus ITIL® 3 Foundation Bridge Certificate
  • Demonstrate 2 to 4 years of professional experience in the ITSM market place

Have obtained a further 15 credits (a total of at least 17 credits) as a minimum from a balanced selection of ITIL Service Lifecycle or Service Capability qualifications. Documentary evidence of this must be presented to gain admission to this certification level. Examination candidates should be aware that at least 28 hours of personal study are required. It is expected that participants will have read the following ITIL Service Management Practices core lifecycle publications:

  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Transition
  • Service Operation
  • Continual Service Improvement

Cena školení

48.400,- Kč bez DPH
58.564,- Kč s DPH

Termíny školení

Datum Garantovaný Lokalita Jazyk kurzu Délka kurzu
9. listopadu 2020 - Praha Čeština 5 dní Registrovat

Virtuální kurz

Datum Jazyk kurzu Délka kurzu
Virtuální kurz Angličtina 5 dní Registrovat

Alternativní termín

Nevyhovuje vám žádný z navrhovaných termínů? Napište nám o vypsání alternativního termínu.

Kontaktujte nás